* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Telefoniczna obsługa Klienta- Twoim AtutemWSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Studia podyplomowe, a może kurs e-learningowy, lub szkolenie?2008-07-17 13:12:29„Ucz się przez całe życie”, to motto powtarzane nam od najmłodszych lat przez naszych rodziców oraz nauczycieli. Motto, które kiedyś miało zachęcać nas do zgłębiania wiedzy ogólnej, która pozwoliłaby nam na spokojne i dostatnie życie. Teraz także w rezultacie ma nas prowadzić ku spokojnej i godnej e |
![]() |
Kreowanie wizerunku firmy – strategie marketingowe2008-04-08 13:35:19Kiepski wizerunek szkodzi każdej firmie. Jeżeli nie troszczysz się o wizerunek firmy, szybko przekonasz się, że klienci nie troszczą się o Ciebie! |
|
Forum Marketingu Internetowego2009-07-28 16:14:17MAKSIMUM KONWERSJI – Nowe trendy i skuteczne narzędzia marketingu on-line 6 sierpnia 2009 roku, Warszawa |
|
ZMIANY LUB ROZWIĄZANIE ZAWARTYCH UMÓW IT2009-08-11 11:37:26"ZMIANY LUB ROZWIĄZANIE ZAWARTYCH UMÓW IT" 3 września 2009 roku, Warszawa |
![]() |
IV seminarium Controlling - Skuteczne Narzędzie Zarządzania2009-10-02 13:59:40"Budowa controllingu w firmie to nie cel, lecz sposób na sukces. Może skrócić czas na wykrycie nieprawidłowości i ewentualne decyzje zaradcze z 43 do 9 dni. Pod jednym warunkiem: controlling musi być dobrze zorganizowany i właściwie wdrożony." |
Szkolenia pracy Petrovice u Karviné, Świętokrzyskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.